ارتباط روابط عمومی سازمان ها با رسانه نقطه عطف اطلاع رسانی عملکرد...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم در دیدار با با تعدادی از خبرنگاران همکاری و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها را یکی از مهم ترین الزامات اطلاع مردم از عملکرد دولت دانست.

در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید جم ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران استان، بویژه عزیزانی که در بخش اخبار مرتبط با آب فعالیت می کنند افزود: در حال حاضر رسانه بعنوان قدرتمند ترین ابزار تنویر افکار عمومی در کشور است و با توجه به فناوری های جدید در حوزه فضای مجازی سرعت انتشار اخبار در لحظه می باشد. وی این بستر را موقعیت مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم بر شمرد و اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های رسانه سازمان ها می توانند خدماتی را که در بخش های مختلف به مردم می دهند را با شفافیت و جامعیت بیان نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه در همکاری بین دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای با رسانه های استانی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته، ایجاد گروه خبرنگاران فعال در بخش آب را یکی از این اقدامات دانست و اذعان داشت: در راستای افزایش سواد آبی اصحاب رسانه، جلسات منظم و بازدیدهای فنی از پروژه های آبی استان برای این عزیزان برنامه ریزی گردیده که خوشبختانه این عزیزان با اصول اولیه فنی آب آشنا شده اند.

جم یکی دیگر از اقدامات در عرصه اطلاع رسانی شرکت آب منطقه ای را همکاری تعداد 12 نفر رابط خبری در امورهای آب شهرستان های استان برشمرد و گفت: این افراد که از کارشناسان فنی امور ها می باشند با پشت سر گذاشتن کلاس های آموزش خبر نویسی و عکاسی بعنوان نماینده دفتر روابط عمومی در سطح امور های آب شهرستان های استان مشغول به فعالیت هستند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا از تعدادی از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات