برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان در راستای...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دومین جلسه شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان در راستای هم اندیشی و برنامه ریزی نحوه برگزاری مراسمات و برنامه های ایام ماه محرم با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی،در سالن جلسات شرکت توزیع برق زنجان برگزارشد.

در ابتدای این جلسه،حجت الاسلام علی رحمتی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب وبرق استان زنجان،ضمن تبریک اعیاد گذشته و گرامیداشت و تسلیت ایام ماه محرم که منتسب به ماه عزاداری و سوگواری برای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان می باشد که در پیش رو داریم،اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسه،رسیدن به یک هدف واحد و منسجم در جهت برگزاری و اجرای برنامه ها و مراسمات مجازی ماه محرم امسال است.

وی، با تاکید بر حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی،گفت:از ظرفیت و پتانسیل های امامان جماعت برای برگزاری مراسمات غیرحضوری در شرکت ها در این ایام استفاده نمائید و تا حد امکان از اجتماع همکاران در مکانهای رو بسته پرهیز کنید.

دبیر شورای فرهنگی استان زنجان، به سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو نیز اشاره کرد و عنوان داشت: این دوره بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و دبیران شورای فرهنگی شرکت های صنعت آب و برق استان بایستی زمینه را برای ثبت نام و حضور حداکثری همکاران این صنعت فراهم نمایند.

حجت الاسلام رحمتی، حدیثی از امام موسی کاظم (ع) قرائت نمود و در تفسیر آن گفت: فردی نزد امام کاظم (ع) می رسد و چنین اعلام می کند که من گرفتار فقر و تنگدستی شده‌ام، چه کاری باید انجام دهم و امام هفتم می فرمایند: ذکری را به تو یاد می دهم که هر روز پس از نماز صبح 10 مرتبه آن را با خود تکرار کن، انشا الله مشکلت برطرف می شود،«سُبحانَ اللّهِ العَظیم بِحَمدِه اَستَغفِرُ الّلهُ وَ أَتوبُ إلَیه وَ أسئَلهُ مِن فَضلِه» مشکلت برطرف می شود و شرایط برای بهتر خواهد شد.

در پایان جلسه،دبیران شورای فرهنگی صنعت آب وبرق استان به بیان دیدگاهها و نظرات خود در راستای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن مراسم سوگواری امام حسین (ع) با توجه به پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات