تبديل 400 كيلومتر از شبكه هاي مسي استان همدان به كابل ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق استان همدان، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان به همراه مديران دفتر حراست، حقوقي و روابط عمومي با حضور در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي استان همدان از زحمات سردار كامراني صالح و همكاران ايشان در راستاي برگزاري گشت هاي مشترك براي كاهش سرقت ها و پيشبرد اهداف توزيع برق تقدير كردند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان در اين ديدار ضمن تقدير از تلاش هاي مجاهدانه نيروي انتظامي در برقراري امنيت و آسايش جامعه اظهار داشت: در راستاي پيشگيري از سرقت، سال گذشته 180 كيلومتر از شبكه مسي استان به كابل خودنگهدار تبديل شد.
شيرزاد جمشيدي با بيان اينكه امسال نيز 400 كيلومتر از شبكه هاي مسي استان همدان به كابل خودنگهدار تبديل مي شود، گفت: در اين زمينه با همكاري نيروي انتظامي استان نقاط پر عارضه شناسايي و مشخص شده و در اين خصوص نقشه اطلس براي استان تهيه شده است كه در اولويت تبديل شبكه مسي به كابل خودنگهدار است.
وي در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده شركت براي عبور از پيك بار سال 99 عنوان كرد: با توجه به اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته با وجود افزايش دما با مديريت و مشاركت مردم توانستيم پيك استان را بدون خاموشي سپري كنيم.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان تصريح كرد: اميد است اين همراهي و همكاري همچنان به صورت مداوم و مستمر ادامه داشته باشد تا پايداري برق و رضايت مردم را داشته باشيم.


* بايد راه هاي نفوذ به مراكز حساس مورد ارزيابي قرار گيرد


فرمانده انتظامي استان همدان نيز در ادامه ضمن تقدير از همكاري شركت توزيع نيروي برق استان همدان اظهار داشت: برنامه ها و اقدامات بايد قدرت ايجاد بازدارندگي از جرم را داشته باشد.
سردار بخشعلي كامراني صالح افزود: در حوزه برق براي پيشگيري از سرقت تجهيزات و شبكه ها بايد از شيوه هاي جديدي از قبيل كابل هاي خودنگهدار، تبديل شبكه هاي هوايي به زميني و... استفاده شود.
وي با بيان اينكه اقدامات خوبي در خصوص كشف سرقت ها در سطح استان انجام شده است، گفت: در حوزه خدمات رساني به مردم نبايد خللي ايجاد شود.
فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به اينكه دغدغه شركت توزيع برق استان براي استمرار برق و افزايش امنيت جامعه بسيار ارزنده است، افزود: بايد در حوزه سخت افزاري و نرم افزاري تجهيزات و شبكه ها كنترل و بازبيني شود.
وي ابراز داشت: بايد راه هاي نفوذ به مراكز حساس مورد ارزيابي قرار گيرد و در صورت نياز به افزايش امنيت آنها اهتمام ويژه داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات