ارائه خدمات رايگان مالیاتی در نظام مهندسی گیلان

ارائه خدمات رايگان مالیاتی در نظام مهندسی گیلان


سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان از ارائه خدمات رايگان اظهارنامه هاي مالياتي عملکرد سال 98 در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان, خدمات اظهارنامه هاي مالياتي عملکرد سال 98 ويژه اعضاي داراي پروانه اشتغال بر اساس مصوبه هيات مديره سازمان  از محل هزينه هاي رفاهي سازمان به منظور تسهيل و تسريع در انجام امور مالياتي و همچنين حفظ شئونات مهندسان در سازمان استان و ساير شهرستانها به صورت رايگان از تاريخ 21 خرداد 99 تاکنون در حال انجام است.

در سال گذشته حدود 3000 نفر براي ارسال اظهار نامه مالياتي از خدمات سازمان استفاده کردند. در سال جاري نيز اين تسهيلات به صورت رايگان در سازمان يا کافي نتهاي طرف قرارداد در ستاد استان و شهرستانها ارائه مي شود.

گفتني است پيرو نامه اخير رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور به رئيس سازمان امور مالياتي درخصوص آناليز هزينه هاي بدون سند مهندسان حقيقي هفت رشته ساختمان، افرادي که اظهارنامه مالياتي خود را تا کنون ارسال کرده اند مي توانند آنرا با توجه به ضرايب جديد تا پايان شهريور 99ويرايش کنند و آن دسته از اعضاي داراي پروانه اشتغال که اظهارنامه عملکرد سال 98 خود را تاکنون ارسال نکرده اند تا پايان مرداد فرصت دارند نسبت به ارسال اظهار نامه خود با اعمال ضرايب جديد اقدام نمايند.

توضيح مهم: در صورت ارائه اظهارنامه اصلي تا يايان مرداد 99 فرصت ويرايش تا پايان شهريور 99 وجود خواهد داشت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات