پروژه‌های شهرداری در منطقه 4 موجب افزایش رضایت  ...

پروژه‌های شهرداری در منطقه 4 موجب افزایش رضایت ...

پروژه‌های شهرداری در منطقه 4 موجب افزایش رضایت عمومی خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رمضانعلی فیضی بابیان این مطلب گفت: شهرداری منطقه 4 به ضرباهنگ تلاش و خدمت و دلسوزی نسبت به مردم مزین بوده و امیدواریم تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه همه کارکنان شهرداری مناطق پیرامونی ذخیره مناسبی برای آخرتشان باشد.

وی افزود: پروژه‌های پارک و فضای سبز و مسجد در این مناطق با سرعت بسیار خوبی اجرا می‌شود و نشان از دلسوزی مسئولین است. به‌هرحال در مناطق پیرامونی در سرانه‌های مختلفی ازجمله فضای سبز کمبود وجود دارد و مدیران و کارشناسان شهرداری‌های این مناطق با درک این مشکلات و کمبودها با نیت خیر و تلاش صادقانه در جهت رفع هرچه بیشتر این نواقص تلاش می‌کنند.

فیضی اجرای پروژه‌هایی ازجمله استخر شهید قربانی در منطقه پنجتن را با توجه به سکونت جمعیت بالایی از شهروندان در مجاورت آن، برای کاهش محرومیت و افزایش رضایت ایشان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: به‌هرحال این پروژه در زمان خود با مشکلاتی مواجه شده و تکمیل‌نشده است اما براین باوریم با مذاکره و پیگیری لازم می‌توانیم مشکلات مالی آن را حل کرده و آنچه مدیران پیشین به مردم وعده کرده بودند را در این شورا برایشان فراهم کنیم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف 50 هکتار اراضی راه‌آهن در منطقه 4 تأکید و اضافه کرد: این زمین در بهترین موقعیت منطقه قرار دارد و بین منطقه و حرم فاصله انداخته است. ازاین‌رو تعیین تکلیف آن اولویت منطقه بوده و باید تبدیل به کاربری‌‎های شهری شود.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورا یادآور شد: در صورت تأمین شرایط لازم برای استفاده¬های مفید شهری از این زمین، به‌یک‌باره ثروت منطقه بیش از 20 درصد اضافه خواهد شد که برای تأمین منافع شهروندان ساکن منطقه 4 بسیار مفید است. لذا ما بر پیگیری‌های مستمر مدیران شهرداری و ارائه همکاری لازم از جانب اداره کل راه‌آهن استان تأکید داریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات