افزایش 86 درصدی اجرای آسفالت سال 99 نسبت به میانگین دو سال گذشته

افزایش 86 درصدی اجرای آسفالت سال 99 نسبت به میانگین دو سال گذشته

بهروز گرانمایه با اعلام این خبر گفت: مجموع تناژ آسفالت اجرا شده در پنج ماهه نخست سال جاری 32 هزار و 584 تن بوده این در حالی است که این عملکرد در سال 97، میزان 15 هزار و 143 تن و در سال 98، 19 هزار و 707 تن آسفالت را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این مقایسه در شرایطی صورت می‌گیرد که چند روز باقی مانده مردادماه سال جاری در آمار لحاظ نشده و در صورت محاسبه آن عملکرد شاخص شهرداری در حوزه اجرای آسفالت بیش از پیش عیان می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان، به نمونه‌های قابل توجه مقایسه اجرای آسفالت پنج ماهه سال جاری نسبت به دو سال گذشته نیز اشاره و عنوان کرد: از جمله موارد جالب آماری، عملکرد ممتاز اجرای آسفالت در ماه‌های اردیبهشت، خرداد و مرداد سال جاری است به گونه‌ای که میزان تناژ آسفالت اجرا شده در هر یک از این سه ماه طی سال 99 حتی بیش از مجموع همان بازه زمانی در دو سال قبل از آن است.

گرانمایه، عملکرد آسفالت اجرا شده در کمتر از دو ماه فصل تابستان را بیش از فصل بهار ذکر کرد و گفت: در فصل بهار 13 هزار و 550 تن آسفالت اجرا شده این در حالی است که در تیرماه و مردادماه(تاکنون) بیش از 19 هزار و 34 تن فرآیند اجرای آسفالت صورت گرفته است.

وی، توجه ویژه به مناطق کم برخوردارتر شهر را یکی دیگر از نکات قابل استنباط آمار آسفالت اجرا شده در پنج ماهه نخست سال جاری عنوان کرد و گفت: بر اساس عملکرد ثبت شده، مناطق سه و پنج 61 درصد از مجموع آسفالت اجرا شده در سال جاری تا کنون را به خود اختصاص داده‌اند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات