اجرای پروژه های عمرانی به ارزش حدود۸ هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف  ...

اجرای پروژه های عمرانی به ارزش حدود۸ هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف ...

اجرای پروژه های عمرانی به ارزش حدود۸ هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری در ابتدای یکصد ودومین جلسه علنی شورای شهر افزود: این موفقیت، حاصل تلاش همه اعضای شورای شهر، فداکاری و پشتکار مدیران، کارشناسان، مهندسان و پرسنل شهرداری است.
وی با بیان این که اکنون با افتخار می‌توانیم بگوییم، برمبنای نظرسنجی‌های رسمی و سایر منابع، رضایت نسبی از عملکرد مدیریت شهری وجود دارد اظهارکرد: هرچند انتقادات و کمبودهایی هم وجود دارد که امیدواریم در باقیمانده عمر شورای پنجم بتوانیم آن ها را برطرف کنیم.
حیدری تصریح کرد: پویایی و زنده بودن شهر در بخش‌های مختلف عمرانی، خدمات‌ شهری و ... آن هم در این شرایط سخت اقتصادی بسیار امیدوارکننده است.
رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم نیزگفت: شناخت و معرفت، مهم ترین هدف و رسالت این عزاداری ها است، معتقدیم در کنار شور باید به شعور و شناخت فلسفه قیام امام‌حسین(ع) هم توجه کنیم .
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت دستور‌العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان بسیار مهم است ودر همین رابطه نیز مقام معظم رهبری ، علماء و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اصل حفظ سلامت مردم تاکید کرده اند.
وی در ادامه به در پیش بودن هفته دولت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون تعامل خوبی با نماینده عالی دولت داشته و تا کنون نیزسعی کرده ایم تا از ظرفیت‌های دولتی برای توسعه شهرمشهد و خدمات رانی به مردم استفاده کنیم.
حیدری افزود: دولت هرچند در حوزه وظایف خود نسبت به مدیریت شهری کاستی‌هایی داشته ولی در حد توان از جمله در بحث اوراق مشارکت و مصوب کردن برخی تسهیلات با شهرداری مشهد همراهی داشته است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات