اجرای برنامه‌های آموزشی- فرهنگی روابط عمومی آبفا شیراز به‌منظور اصلاح الگوی مصرف آب

به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني آبفا شيراز، به‌منظور ترويج فرهنگ بهينه مصرف آب و آشنايي شهروندان با شیوه‌های صحيح در مصرف آب در زمان تقارن شیوع کرونا و فصل گرم، روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب شيراز با همكاري و مشاركت مركز صداوسیمای استان فارس اقدام به پخش پیام‌های صرفه‌جویی مصرف آب در فواصل مختلف روز و در ساعات پرشنونده و پربیننده براي شهروندان شيرازي  نموده است.همچنین تبلیغات صرفه‌جویی آب به‌صورت زیرنویس از سیمای فارس  به‌صورت مستمر  با موضوع اهميت آب و لزوم صرفه‌جوئی انعکاس می‌یابد.

ضمناً دفتر روابط عمومی طبق قراردادی که با صداوسیمای استان منعقد کرده است اقدام به تولید و پخش برنامه درزمینهٔ های مستند آشنایی با فعالیت‌های شرکت درزمینهٔ آب و فاضلاب ، مستند گزارشی عملکرد تأسیسات آب و فاضلاب ، مستند گزارش مردمی ، مستند گزارش مسئولین مربوطه و همچنین تولید و پخش برنامه‌هایی در مبحث آموزش بهینه مصرف آب کرده است.

گفتنی است به‌منظور تأکید بر لزوم مصرف بهينه آب در این ایام  پرمصرف در پخش تلویزیون‌های بزرگ شهری و آگهی‌نماها در نقاط مختلف شهر و نیز فضای گسترده مجازی تأکید می‌شود.  از دیگر اقدامات روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز نامه‌نگاری با سازمان‌ها و ارگان‌ها برای تأکید بر مدیریت مصرف آب و نیز روزنامه  ها برای  انعکاس راهکارهای مدیریت مصرف آب بود. مکاتبه با امام‌جمعه برای  لزوم تأکید بر مدیریت مصرف آب در خطبه‌های نماز  و نصب برنوشته در محل برگزاری نماز جمعه ، نامه‌نگاری با اداره اوقاف و لزوم تأکید بر مدیریت مصرف آب در برگزاری نمازهای جماعت  و ... از دیگر اقدامات در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب  است.

پیام‌های صرفه‌جویی به نحوي طراحی‌شده است كه مصارف صرفه‌جویی، راهكارهاي بهينه مصرف آب و به‌کارگیری راهكارها را منعكس می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات