تغییری در سیاست‌های شهرداری در حوزه ایمنی ایجاد نمی‌شود

تغییری در سیاست‌های شهرداری در حوزه ایمنی ایجاد نمی‌شود

سعید ابریشمی‌راد در مراسم تکریم مدیرعامل پیشین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و معارفه سرپرست جدید این سازمان، دوره عملکرد مدیریت سازمان در دوره کنونی مدیریت شهری را درخشان خواند.

وی، افزایش بهره‌وری در عین صرفه‌جویی در هزینه‌ها را یکی از دستاوردهای مهم این دوران مدیریتی عنوان کرد و گفت: به گواه آمار ارائه شده از سوی سازمان، تجهیزات تأمین شده در این دوره از نظر کمی و کیفی در یک دهه اخیر سابقه نداشته است.

شهردار کاشان با تأکید بر نظم و انضباط به عنوان یکی از ویژگی‌های کار آتش‎نشانی، این شاخصه را در دوران مدیریت سه سال اخیر آتش‎نشانی بارز توصیف کرد.

وی با بیان اینکه انسان اصولا در مقابل قالب‌پذیری مقاومت می‌کند، تصریح کرد: انتخاب افرادی در جایگاه حفاظت از جان و مال مردم که قدرت تحمل این نظم و انضباط را داشته باشند کار آسانی نیست.

ابریشمی‌راد لزوم برخورداری از نگاه فنی و نه صرفا خدماتی در سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی را یک امتیاز خواند و مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید را مجهز به این نگاه دانست.

وی، فعالیت در سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی را به جهت حضور طولانی مدت کنار یکدیگر نیازمند برخورداری از روحیه همزیستی سازنده قلمداد کرد و بر تقویت ارتباطات و نزدیکی مناسبات بین کارکنان از سوی مدیریت تأکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات