آتش نشانی کاشان در تمام ابعاد به استانداردهای ایمنی شهری نزدیک شده است

آتش نشانی کاشان در تمام ابعاد به استانداردهای ایمنی شهری نزدیک شده است

محمدمسعود چایچی در مراسم تکریم خود به عنوان مدیرعامل پیشین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، با اشاره به سابقه فعالیت خویش در این سازمان طی دو مقطع 74 ماهه و 33 ماهه، اداره این سازمان را با توجه به گستره خدمت‌رسانی آن که فراتر از محدوده شهری و دربردارنده خطرات و حساسیت ویژه است، کاری دشوار و پرمسئولیت دانست.

وی، با بیان اینکه وضعیت کنونی سازمان در تمام زمینه‌ها اعم از پرسنلی، تجهیزات و...با حدود سه سال پیش قابل مقایسه نیست، بر رشد عملکرد سازمان در تمام عرصه‌ها و نزدیک شدن آن به شاخص‌های استاندارد ایمنی تأکید کرد.

مدیرعامل پیشین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با تأکید بر برنامه محور بودن سازمان در سال‌های اخیر، از انجام منظم و دقیق فرآیندها و اقدامات متناسب با برنامه تدوین شده خبر داد.

چایچی با تأکید بر اینکه امروز ایستگاه فرسوده غیرمقاوم در شهر کاشان نداریم بیان کرد: در قبل از این دوره مدیریتی، دو ایستگاه یک و سه سازمان آتش‎نشانی جزو بناهای فرسوده و غیرمقاوم بود که با توجه به شرایط خطرپذیری کاشان یک تهدید جدی به شمار می‌آمد که با تلاش صورت گرفته این چالش برطرف شد.

وی، تجهیز، تکمیل و فرآیند عمرانی برای دو ایستگاه را یادآور شد و عنوان کرد: ایستگاه شماره 6 آتش‎نشانی نیز با همت خیّر مراحل نازک کاری خود را پشت سر می‌گذارد.

مدیرعامل پیشین سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی، استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه ایمنی را یک اقدام بی‎نظیر در کل کشور دانست.

چایچی همچنین از ظرفیت احداث ایستگاه شماره 7 با توجه به برخورداری از منابع لازم تملک زمین خبر داد و گفت: با احداث این ایستگاه، 90 درصد نیاز ایستگاهی کاشان برطرف می‌شود.

وی، افزایش شیرهای هیدرانت و نزدیک شدن به استاندارد ایمنی، کاهش حوادث، آتش‎سوزی‎ها و تلفات به واسطه افزایش آموزش‎های عمومی بالغ بر 110 هزار نفر از شهروندان و بازرسی‌های مستمر از مکان‎های مهم و پرخطر را از دیگر نمونه‌های عملکرد مثبت سازمان آتش‎نشانی عنوان کرد.

چایچی، اجرای طرح ارتقای ایمنی بازار کاشان را به عنوان یک نقطه روشن در کارنامه عملکرد سازمان آتش‎نشانی یادآور شد و از درخواست تبریز برای الگوبرداری از این طرح در افزایش ایمنی بازار این کلان شهر به عنوان افتخاری برای کاشان بزرگ یاد کرد.

وی، همچنین از ارائه 30 نوع خدمات رفاهی به کارکنان سازمان، بیمه تکمیلی، موضوع سختی کار و تبدیل وضعیت به عنوان گام‌های برداشته شده در ارتقای وضعیت معیشتی و رضایت‌مندی اعضای سازمان نام برد.

مدیرعامل پیشین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، انضباط مالی و ارتقای نظام درآمدی سازمان به همراه استقرار تیم تحلیل آمار و اطلاعات، تقویت امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و تولید حدود 300 عنوان محتوای فرهنگی و آموزشی را به عنوان موارد قابل ذکر دیگر در دوران مدیریت خود برشمرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات