بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۱۲ مشهد تا پایان شهریورماه ۹۹ / هنوز  ...

بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۱۲ مشهد تا پایان شهریورماه ۹۹ / هنوز ...

بهره برداری از ۳ پارک در منطقه ۱۲ مشهد تا پایان شهریورماه ۹۹ / هنوز طرح راهبردی توس به منطقه ۱۲ ابلاغ نشده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی زینت بخش که در ادامه طرح نهضت پاسخگویی، به تماس های تلفنی شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از محل دفتر کار خود پاسخ می داد، در مورد مهمترین مسائل مطرح شده از سوی شهروندان اظهار کرد: مرکز ۱۳۷، نقش موثری در افزایش رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری داشته و به عنوان دیده بان و دیده گان شهرداری و شهروندان، ایفای نقش می کند.
وی افزود: در یک سال گذشته، بر اساس اولویت بندی انجام شده در راستای درخواست های شهروندان، تمام تلاش خود را، برای توسعه فضای سبز منطقه ۱۲ بکار بسته ایم.
شهردار منطقه ۱۲ خاطرنشان کرد: احداث سه پارک در حال انجام بوده که از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا پایان تابستان جاری به بهره برداری برسد.
توسعه حمل و نقل پاک از اولویت های منطقه ۱۲ است
زینت بخش خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل پاک نیز از اولویت های منطقه است که در همین خصوص مسیرهای دوچرخه منطقه به ویژه در بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در حال تکمیل است.
وی با اشاره به اینکه این منطقه به واسطه رو به رشد بودن و افزایش ساخت و سازها، با معضلاتی همچون آلودگی های صوتی ناشی از ساخت و سازها، اشغال معبر و سدمعبر، ریختن نخاله در زمین های خالی و رها و ... مواجه است، اضافه کرد: متاسفانه هنوز طرح راهبردی توس، علیرغم تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی، به منطقه ابلاغ نشده است تا بتوانیم با فوریت پاسخگویی شهروندان بوده و زیرساخت های محدوده از جمله آسفالت معابر را انجام دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات