شورای شهر شیراز از حضور سرمایه‌گذاران در مناطق شهری استقبال می‌کند

شورای شهر شیراز از حضور سرمایه‌گذاران در مناطق شهری استقبال می‌کند


دکتر« نواب قائدی» با اشاره به اینکه تکمیل پروژه بزرگراه مولوی نقشی حیاتی در احیای منطقه هفت شهرداری خواهد داشت، تصریح کرد: سعی ما بر این است با کمک و همراهی یاوران شورا و تعامل با مالکان منطقه این پروژه را به سرانجام برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه قصر ابونصر و برم دلک در منطقه هفت شهرداری از جمله ظرفیت‌ها و مفاخر تاریخی این منطقه به شمار می‌آید، بیان داشت: احیای این آثار تاریخی سبب مراجعه هرچه بیشتر گردشگران به منطقه و رفع بسیاری از مشکلات آن می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک در ادامه وجود یاوران شورا را ظرفیتی ارزشمند برای شهر قلمداد و ابراز امیدواری کرد: با کمک یاوران شورا بتوان گره‌ای از مشکلات مردم گشود.
قائدی با اشاره به اینکه برای رصد و پیگیری درخواست‌ها و نیازهای مردم بازدیدهای مستمری از محلات انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: در این بازدیدها موارد مورد تاکید دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده و تا حصول نتیجه در شهرداری و کمیسیون پیگیری خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ایجاد انگیزه برای حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های شهری در منطقه هفت شهرداری تاکید کرد و افزود: در این راستا شورای شهر و شهرداری، دست سرمایه‌گذارانی که سرمایه خود را برای توسعه و رونق و آبادانی منطقه و شهر سوق دهند به گرمی می‌فشارد.
او خاطرنشان کرد: این یک تعامل برد برد است چرا که هم توسعه و پیشرفت شهر را به همراه خواهد داشت و هم سرمایه‌گذاران به سود قابل قبولی دست خواهند یافت.
دکتر «قاسم مقیمی» رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و ناظر پیشین شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه هفت شهرداری نیز با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در جهت رشد و توسعه منطقه صورت گرفته است، گفت: زحمات شهرداری منطقه در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی مشهود است.
وی همراهی خوب یاوران شورا با مدیریت شهری در ارائه خدمات به مردم را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، خدمت کردن به مردم از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری می‌خواهد که در این راستا تلاش بی‌مزد و منت یاوران شورا در خدمت به مردم ستودنی است.
مقیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه هفت شهرداری و با تاکید بر اینکه کارکردن در این منطقه کمی متفاوت از سایر مناطق شهری است، تصریح کرد: این شرایط هرگز از انگیزه یاوران شورا در این منطقه کم نکرده است.
مهندس «سعید معصومی» شهردار منطقه هفت نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در منطقه ارائه کرد و گفت: خدمات رسانی و اقدامات صورت گرفته در منطقه هفت شهرداری شیراز بر اساس برنامه‌ریزی و برنامه‌های تدوین شده از سوی این شهرداری بوده است.
وی به همخوانی و تناسب این خدمات با نیازهای منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در این منطقه از شهر اجرا و یا در دست اجرا است، اضافه کرد: پروژه برم دلک و قصر ابونصر از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه هستند که می‌توانند پتانسیل خوبی در جذب گردشگر برای شهر شیراز و توسعه منطقه محسوب شوند.
وی اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که پروژه‌های عمرانی در این منطقه به بهترین نحو و با بهترین کیفیت اجرا و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
شهردار منطقه هفت شیراز وجود یاوران شورا را بازوانی اجرایی برای منطقه دانست و افزود: در طول سال جلسات خوبی با یاوران شورا برگزار شده و با کم رنگ شدن ویروس کرونا و مساعد شدن شرایط از وجود یاوران شورا در منطقه بیشتر بهره خواهیم برد.
گفتنی است در این جلسه یاوران شورا نیز به بیان موارد و درخواست‌ها و مطالبات مردم پرداختند و در پایان از تلاش‌ها و زحمات دکتر مقیمی در این منطقه تقدیر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات