برگزاری جلسه پرسش و پاسخ معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در راستای تعامل بیشتر با همکاران و شفاف سازی عملکرد شرکت، یک نشست صمیمی سه روزه توسط مهندس حسین مهدی نژاد معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی این شرکت با حضور نیروهای رسمی،پیمانی، انجام کار مشخص و نیروهای شرکتی (خدماتی و نگهبانی) از روز یکشنبه مورخ 26 مرداد ، لغایت روزسه شنبه 28 مردادماه در سالن اجتماعات خلیج فارس شرکت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، برگزار گردید.

در این نشست،مهندس مهدی نژاد با ابراز خرسندی از عملکرد پرسنل شرکت در تمام سطوح، اظهار داشت:با حفظ همدلی و یکپارچگی می توانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و این شرکت را به اهداف عالی خود برسانیم.

وی، تصریح کرد:مدیران شرکت با پشتوانه کارکنان زیرمجموعه خود می توانند برنامه های راهبردی خود را پیش ببرند و این در شرکت آب منطقه ای زنجان، کاملا ملموس است.

در این جلسات هم اندیشی سه روزه،نیروهای حاضر سئوالات خود را در حوزه های حقوق و مزایا،ماموریت واضافه کار ، احکام کارگزینی ، بازنشستگی،درمان ورفاه، آموزش، نقلیه وتدارکات ، درآمد و هزینه های شرکت مطرح و پاسخ ها را از زبان معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت دریافت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات