پارک محله‌ای صائب در آستانه افتتاح و بهره برداری است

پارک محله‌ای صائب در آستانه افتتاح و بهره برداری است

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد گفت: پارک محله ای هزار مترمربعی صائب با ۸۵ درصد پیشرفت عملیات عمرانی، در آستانه افتتاح و بهره برداری است.

طالب نژاد، همچنین خبر از تسریع در اجرای عملیات های عمرانی پارک یک هکتاری سفیر امید در شهرک طالقانی داده و افزود: شیب تند موجود یعنی اختلاف سطح در محل مابین ضلع های شمالی و جنوبی پارک، باعث سختی و زمان بر بودن اجرای عملیات های عمرانی پارک شده است.

شهردار منطقه در توضیح حجم عملیات های عمرانی به خاکبرداری ۴۰۰ مترمکعبی، شن‌ریزی زمین ورزشی به مساحت ۳۰۰ مترمربع، کف سازی ۳۰۰ مترمربعی و جدول کشی به طول ۵۶۰ متر اشاره کرد و اظهار داشت: کلیه عملیات های عمرانی لازم انجام گرفته و تنها بتن ریزی و اجرای چمن مصنوعی زمین ورزشی ۳۰۰ مترمربعی بازی کودکان مانده که آن نیز در حال اجرا می شود.

وی در خصوص روند اجرای عملیات های عمرانی در پارک سفیر امید نیز به خاکبرداری و پی کنی محل دیوار سنگی، کف سازی سنگی، آماده سازی زمین بازی و اجرای جدول کشی دور زمین بازی به صورت سکو اشاره کرد.

طالب نژاد از امکانات پارک سفیر امید، مسیر دوچرخه سواری، زمین بازی کودکان، زمین ورزشی چند منظوره و آب نما را اسم برده و ادامه داد: سعی خواهیم کرد پارک زیبایی را برای استفاده شهروندان محله های شهرک طالقانی و خیابان ابوذر و... فراهم آوریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات