ایوان یکی از شهرستان های پیشرو در سازماندهی سمن های محیط زیستی است

ایوان یکی از شهرستان های پیشرو در سازماندهی سمن های محیط زیستی است


"ابدالی" مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در نشست هم اندیشی با سمن های محیط زیستی، بخشداران و دهیاران که با حضور فرماندار در شهرستان ایوان برگزار شد اظهار داشت: امروز سمن های محیط زیستی به عنوان بازوان توانا می‌توانند در کنار اداره کل حفاظت محیط زیست برای حل مشکلات محیط زیستی و رسیدن به اهداف متعالی سازمان قدم های موثری بردارند.

وی در ادامه از تولید روزانه ۳۰ تن زباله خانگی و حدود ۵۰ کیلوگرم پسماند پزشکی و وابسته در شهرستان ایوان خبر داد و اضافه کرد: پسماند های پزشکی و وابسته پس از جمع آوری توسط شرکت کیمیاگران زاگرس، بی خطر سازی شده و در نهایت به سایتهای دفن زباله منتقل می شوند.

فرماندار ایوان نیز در این نشست با بیان این‌که رویکرد اجرایی مدیریت شهری در این شهرستان، حفاظت و افزایش ظرفیت‌های محیط زیستی است، گفت: حمایت‌های مستمر از سوی مسئولان ارشد استان و شهرستان، مهمترین مطالبه مردم ایوان برای حفاظت و حراست از محیط زیست است.

"امیدعلی سبزی"افزود: همه پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان باید پیوست محیط زیستی داشته باشند و محیط زیست نیز در این زمینه سخت گیری و حساسیت ویژه ای دارد. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات