احداث کمربند جنوبی برای آینده مشهد ضروری است

احداث کمربند جنوبی برای آینده مشهد ضروری است

احداث کمربند جنوبی برای آینده مشهد ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از پروژه کمربند جنوبی واقع در حوزه جنوب‌شرق مشهد با بیان اینکه بخش عمده از کوه‌بری‌ها و خاکبرداری‌ها در مسیرهای اصلی و اساسی انجام شده است، اظهارکرد: براساس گزارش‌ها، بیش از 3 میلیون مترمکعب حجم کوه‌بری شده و ادامه مسیر هم سطح همواری است که برای احداث و تکمیل آن حداکثر یک میلیون مترمکعب کوه‌بری خواهیم داشت.

بهاروند در ادامه گفت: با توجه به الزامات ترافیکی آینده شهر و همچنین افزایش روزافزون تعداد خودروها بویژه در ورودی های مشهد اعم از باری، سنگین و شخصی، احداث این کمربند و تکمیل آن جزو واجبات و ضروریات است؛ بویژه اینکه دو بزرگراه مشهد-باغچه را به مشهد-چناران متصل می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود: اگر چنین بزرگراه‌هایی احداث نشوند، بدون شک طی 4 تا 5 سال آینده ترافیک سطح شهر به مراتب سنگین‌تر خواهد شد و از سوی دیگر، ضمن هدررفت بسیاری از وقت مردم، موجب آلودگی‌های شدید زیست محیطی می‌شود.

بهاروند با تاکید بر لزوم توجه به بحث‌های زیست محیطی، تصریح کرد: امیدواریم مدیران آینده استان و مشهد بر سر احداث این بزرگراه به جمع‌بندی برسند چراکه تکمیل آن به نفع مردم مشهد و زائران خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات