پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت فرارسیدن ماه محرم  و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع)

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع)

بِسمِ ربِّ الحُسَین (ع)

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر          چون شیشه عطری که دَرَش گم شده باشد

قیام آگاهانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین در سال ۶۱ هجری، ایمان، آزادگی، انسان دوستی و خدامحوری را برای همیشه تاریخ پایدار کرد تا بشریت بیاموزد که رمز ماندگاری و عزت، ایمان خالص برای خداوند است.

امروز که به برکت قیام با شکوه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در صحرای کربلا و به تأسی از آن انسان الهی، درخت انقلاب اسلامی نیز با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده است، همه ما موظفیم با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی ایران، عامل تثبیت بیش از پیش این ثمره پاک و شجره طیبه باشیم.

این روزها، علیرغم انتشار ویروس منحوس کرونا، شور و حال عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) برای اقامه عزا بیش از پیش بوده و بدون تردید، همشهریان ساروی با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی، سوگواری شایسته شأن و جایگاه صاحبان این روزها و شب‌ها را برپا خواهند نمود.

اینجانبان، فرارسیدن ایام ماه محرم و عزای حضرت سیدالشهدا(ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدّظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهدا و همه شهروندان عزیز ساروی تسلیت عرض می نماییم.

علیجان شمشیربند                                     عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساري                              شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات