پیشرفت فیزیکی احداث تصفیه خانه آب شرب خلخال به 83 درصد رسید

نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه خانه آب شرب خلخال از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی احداث تصفیه خانه آب خلخال خبر داد.

مهندس سیامک ستاری با بیان اینکه کار احداث تصفیه خانه و نصب تجهیزات مربوطه با تمام توان ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه روند تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال بسیار مناسب است و علی رغم مشکلات موجود، کار با تمام توان در نقاط مختلف پروژه تداوم دارد .

وی با قدردانی از پیگیریهای و حمایتهای مستمر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در خصوص تامین مالی طرح از اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سینا و تسریع فرآیند اجرای طرح تصفیه خانه آب شرب خلخال و احداث هر چه مطلوب تر این طرح اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پیمانکار طرح در زمان مقرر و تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

مهندس ستاری با اشاره به توان بسیار مناسب بخش خصوصی برای احداث پروژه های بخش آب عنوان کرد: این پروژه جزو  موفق ترین پروژه های اجرایی بخش آب در کشور است که به روش BOT توسط بخش خصوصی احداث می شود .

نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه حانه آب شرب خلخال با ابراز رضایت از روند مناسب احداث این تصفیه خانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، یادآور شد: همت و تلاش تمامی عوامل پروژه و مهندسان و کارشناسان بخش آب برای برخورداری مردم شریف خلخال از آب شرب بهداشتی و پایدار می باشد .

مهندس ستاری با اشاره به انجام نصب تجهیزات در بخش های مختلف پروژه اظهار امیدواری کرد که با انجام این مرحله از کار طرح تصفیه خانه آب شرب خلخال به مراحل پایانی احداث طرح، رسیده است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات