پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز به بهره‌برداری رسید

به گزارش شهریار، پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز شامگاه امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار،  مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فاز اول پارک کلانتر باغی

فاز اول پارک کلانترباغی به مساحت ۶ هکتار و مجهز به سالن‌های ورزشی(زمین فوتبال چمن مصنوعی، بدمینتون، اسکیت، پینگ پونگ، شطرنج و بسکتبال) است که با هزینه تملک ۶۰۰ میلیاردی و هزینه اجرائی ۸۰ میلیاردی تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گرفت. ۶۸۰ میلیارد ریال برای تملک و احداث این پروژه هزینه شده است.

زیرسازی و آسفالت بلوار شهید شفیع‌زاده

فاز دوم آسفالت‌ریزی اساسی بلوار شهید شفیع‌زاده به طول ۵۵۰ متر و عرض ۱۳.۵ متر و با مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به اتمام رسیده و شامگاه امروز افتتاح شد.

زیرسازی این مسیر با هزینه ۳ میلیارد ریال و آسفالت‌ریزی آن با هزینه ۹ میلیارد ریال انجام گرفته است که در کل ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت‌ریزی فاز دوم بلوار شفیع‌زاده هزینه شده است.

توسعه پارک مینیاتور

پارک مینیاتور تبریز، یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است که محل رجوع گردشگران داخلی و خارجی بوده و توسعه آن می‌تواند در زیبایی شهر و جذب گردشگر مؤثر واقع شود. طرح توسعه پارک مینیاتور با مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع در دستور کار شهرداری منطقه ۱ قرار گرفته و به اتمام رسیده است.

هزینه تملک طرح توسعه پارک مینیاتور ۱۳۰ میلیارد ریال و هزینه اجرائی آن ۱۰ میلیارد ریال است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات