بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از آخرین وضعیت سد یامچی و...

قبل از ظهر امروز سی و یکم مردادماه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه رئیس اداره بهر برداری از سد یامچی، رئیس امور منابع آب شهرستان نیر و مدیر پروژه طرح آبرسانی، از سد یامچی و عملیات اجرایی برج آبگیربازدید کرد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید با اشاره به مدیریت مخزن در ماههای آتی بر لزوم جلوگیری از هدر رفت آب و ذخیره حداکثری تاکید داشت.

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین در بازدید از طرح آبرسانی جدیت در آماده سازی برج آبگیر و تاسیسات وابسته برای افتتاح را خواستار و تلاش برای تامین آب پایدار و با کیفیت را از اهداف شرکت آب منطقه ای اردبیل بر شمرد .

وی با اشاره به کمبود بارش ها از عموم شهروندان در خواست کرد تا در مصرف آب صرفه جویی کنند و با مصرف بهینه منابع آب در بخش های مختلف، شرکت آب منطقه ای اردبیل را برای تامین منابع آب یاری نمایند.

مدیر پروژه طرح آبرسانی از سد یامچی و سرپرست نظارت مهندسان مشاور بندآب نیز در این بازدید گزارشی از مراحل پایانی نصب تجهیزات و شیرآلات مربوط به خط برگشتی و وضعیت برج آبگیر ارائه نمود.

مهندس مهران جوان اجدادی اضافه نمود: طی روزهای آتی پس از اخذ مجوز از شرکت آب و فاضلاب استان و اتصال نهایی خط انتقال آب تصفیه خانه، عملیات طرح آبگیرهای شرب وارد چرخه بهره برداری خواهد شد.

در این بازدید رئیس اداره بهره برداری سد یامچی نیز گزارشی ازآخرین وضعیت منابع و مصارف سد یامچی و ذخیره آب درمخزن ارائه نمود.

مهندس هادی حبیب زاده تصریح کرد: از ابتدای سالزراعی تاکنون 65 میلیون متر مکعب ورودی به سد ثبت و پس از اتمام فصل بهره برداری، موجودی مخزن به رقم17 میلیون متر مکعب رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات