تصفیه‌خانه آب شرب خلخال اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تصفیه‌خانه آب شرب خلخال اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیامک ستاری" با بیان اینکه کار احداث تصفیه‌خانه و نصب تجهیزات مربوطه با تمام توان ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه روند تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال بسیار مناسب است و به‌رغم مشکلات موجود، کار با تمام توان در نقاط مختلف پروژه تداوم دارد.
وی با اشاره به تامین مالی طرح از اعتبارات صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سینا، تسریع فرآیند اجرای طرح تصفیه‌خانه آب شرب خلخال و تلاش برای احداث هر چه مطلوب‌تر این طرح اظهار داشت: تصفیه‌خانه آب شرب خلخال با تلاش شبانه روزی پیمانکار طرح در زمان مقرر و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
ستاری با اشاره به توان بسیار مناسب بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های بخش آب عنوان کرد: این پروژه جزو موفق‌ترین پروژه‌های اجرایی بخش آب در کشور است که به روش BOT توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.
نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب شرب خلخال با ابراز رضایت از روند مناسب احداث این تصفیه‌خانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، یادآور شد: تمامی عوامل پروژه، مهندسان و کارشناسان بخش آب برای برخورداری مردم شریف خلخال از آب شرب بهداشتی و پایدار در تلاش هستند.
وی با اشاره به انجام نصب تجهیزات در بخش‌های مختلف پروژه گفت: با انجام این مرحله از کار، طرح تصفیه‌خانه آب شرب خلخال وارد مراحل پایانی احداث طرح شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات