همزمان با دو پروژه تحقيقاتي ديگر بررسي شد؛ تعيين ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق سمنان، كميته تحقيقات شركت توزيع نيروي برق استان سمنان با بررسي سه پروژه تحقيقاتي برگزار شد.
دبيركميته تحقيقات شركت توزيع برق استان گفت: " مقايسه تاثيرآگاهي بخشي و دانش افزايي و نظارت برنامه ريزي شده بر رعايت اصول ايمني كارگران و تكنيسين هاي شركت توزيع برق" ، به عنوان يكي از پروژه هاي محسوب مي شود كه با كليت طرح پيشنهادي موافقت شد.
حسين خسروي افزود: "تعيين بهينه سهم فيدرهاي فشار متوسط از بودجه كاهش تلفات در شركت توزيع برق استان سمنان"عنوان ديگري از پروژه هائي است كه در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت.
وي با اشاره به اين كه درخواست فرصت مطالعاتي دو نفر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه هاي شاهرود و سمنان در اين جلسه، از جمله موارد مطرح شده در اين نشست به شمار مي رود تصريح كرد: طرح ساخت توربين بادي دو كيلوواتي يكي از موضوعات مطرح شده در قالب نياز پژوهشي سال گذشته مي باشد و به جهت موقعيت خاص جغرافيايي استان، امكان بهره گيري از نيروگاه هاي بادي بسيار مطلوب است و مي بايد اطلاعات لازم در خصوص طرح هاي تحقيقاتي مشابه در سطح كشور جمع آوري تا در جلسه بعدي تصميم گيري شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات