بررسی آخرین وضعیت اجرای طرحهای سد مخزنی و آبرسانی عنبران با...

بررسی آخرین وضعیت اجرای طرحهای سد مخزنی و آبرسانی عنبران با...

شامگاه امروز جمعه ۳۱ مرداد جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرحهای سد مخزنی عنبران و آبرسانی عنبران با حضور مسولان و مردم منطقه در مسجد جامع شهر عنبران و دکتر علی نیکزاد نماینده مردم شریف اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد.

دکتر علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه بر تلاش مشترک دولت و مجلس برای تامین منابع مالی طرح های منابع آب تاکید کرد و پیگیری های مستمر شرکت آب منطقه ای اردبیل برای این منظور را موثر دانست .

دکتر علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل سد مخزنی عنبران و آبرسانی شهرهای نمین و عنبران توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل جزو طرح های اولویت دار بوده و در این مدت اقدامات اجرایی خوبی برای احداث آنها انجام شده است و این روند با تامین منابع مالی جدید بایستی با جدیت ادامه یابد .

در ادامه این جلسه صمیمی و رو در رو با مسولان و مردم و پس از شنیدن نظرات و خواسته های آنها، مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با ارائه گزارشی از خدمات وزارت نیرو و اقدامات و فعالیتهای ۱۰ ماهه شرکت آب منطقه ای اردبیل برای احداث طرح آبرسانی نمین و عنبران و سد مخزنی عنبران، از همکاری مردم منطقه و مسولان در اجرای این طرح ها تشکر کرد .

مهندس عباس جنگی مرنی گفت: در تلاش هستیم با دریافت کل اعتبار مالی لازم، احداث سد مخزنی عنبران که ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد را در این دولت به اتمام برسانیم و برای احداث طرح آبرسانی نمین و عنبران، از اعتبارات سال ۹۸ مبلغ  ۱۲۰ میلیارد ریال در ماههای اخیر اخذ شده و این طرح نیز با جدیت تمام در حال اجراست و با تامین اعتبارات مورد نیاز در سال مالی جاری، احداث طرح آبرسانی نمین و عنبران با اولویت ویژه دنبال می شود .

مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در پایان گفت: با اجرای طرح آبرسانی نمین و عنبران، آب شرب و بهداشتی شهر های نمین و عنبران و ۷ روستای تحت پوشش مجتمع روستایی وحدت در بلندمدت تامین خواهد شد و همچنین با احداث سد مخزنی عنبران، تامین آب کشاورزی انجام می شود و طرحهای گردشگری منطقه توسعه خواهد یافت .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات