اجرای پنج پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در بویراحمد

اجرای پنج پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در بویراحمد

» مدیر برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای پنج پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در این شهرستان با اعتباری بیش از 48 میلیارد ریال خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، "غلامحسن پردال" با بیان این مطلب گفت: پنج پروژه کاهش نرخ تلفات انرژی در شهرستان بویراحمد با پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد و اعتباری معادل 48 میلیارد و 500 میلیون ریال هم اکنون در دست اجراست.

وی اصلاحیه شبکه‌های برق اکبرآباد تا نجف آباد، بلوار رجاء و سیلو تا نجف آباد در یاسوج را مهمترین این پروژه‌ها عنوان و اظهار کرد: پروژه‌های اصلاحیه شهر مارگون و برخی روستاهای اقماری بعلاوه محور یاسوج – بابامیدان از دیگر پروژه‌های کاهش نرخ تلفات انرژی در شهرستان بویراحمد است.

مدیر برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اجرای این پنج پروژه مهم بیش از 37 کیلومتر انواع کابل در اندازه‌های 35 تا 95 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پردال، کاهش نرخ تلفات انرژی، کمک به اقتصاد ملی، کاهش سرقت‌های شبکه‌ای و تامین برق پایدار را از مهمترین مزایای اجرای پروژه‌های کاهش نرخ تلفات انرژی برشمرد.

بیش از 120 هزار اشتراک برق در شهرستان بویراحمد وجود دارد. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات