پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز پزشک

باسمه‌تعالی

روز پزشک به معنای حقیقی کلمه ، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا بااقتدار به پیشکسوتان نامدار خود ، گذشته افتخارآفرین علمی‌شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند .

پزشکان ضامن سلامت جامعه بوده و به‌عنوان تأمین‌کنندگان امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را باروح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند. حرفه پزشکی حرفه‌ای مقدس است که با سوگند برای کمک به همنوعان و افراد دردمند آغاز می‌شود و پزشکان شریف کشورمان در طول دوران حرفه‌ای خود با رعایت اصول اخلاقی و شفقت و مهربانی به این سوگند پایبند بوده و به بهبود سلامت جسمی و روحی بیماران کمک می‌نمایند.

امسال پزشکان و پرستاران میهن اسلامی روزهای بسیار سخت و پرکاری را پشت سر گذاشتند چراکه با شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم جان‌فشانی کردند. تلاش مخلصانه‌ای که بی‌گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، این روز را به‌تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران و بالأخص پزشکان شهرستان مبارکه تبریک  و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری مسئلت می‌نماییم .

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات