نخستین حضور امام جمعه کاشان با پاسداشت نخستین شهید مدافع سلامت پیوند خورد

نخستین حضور امام جمعه کاشان با پاسداشت نخستین شهید مدافع سلامت پیوند خورد

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در مراسم بزرگداشت شهید دکتر مجید فرهاد  گفت: خدا را سپاسگزارم که با عنایت مقام معظم رهبری به دیار کاشان آمدم و خوشحالم که در بدو ورودم اولین جلسه را با حضور در آیین بزرگداشت شهید والامقام سلامت این خطه آغاز کردم.

وی، با اشاره به جایگاه کاشان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی بیان کرد: جوانان کاشانی برای دفاع از تمامیت ارضی و عزت نظام و در پیروی از ولی فقیه جانانه وارد میدان شده و در مقاطع مختلف پایداری و وفاداری خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند که تقدیم بیش از 1700 شهید در دوران دفاع مقدس و 70 شهید مدافع حرم بیانگر این حقیقت است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با یادآوری پرچمداری کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا عنوان کرد: در ایام شیوع این ویروس منحوس علاوه بر این پرچمداران، مردم ایران عزیز با هر سن و تخصص و توانی اعم از زن و مرد وارد میدان شدند و در عرصه دفاع از سلامت خوش درخشیدند.

آیت‌الله سلیمانی، شهید دکتر مجید فرهاد را اسوه‌ای ارزشمند توصیف و تصریح کرد: آن شهید والا مقام می‌توانست در محدوده وظیفه عمل کند اما از جان برای مردم گذشت و خارج از مسئولیت، کاری با تعهدی چشمگیر و ایثاری رشادت محور راه خود را پیدا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات