شهادت تجلی ایثار و صبوری جامعه پزشکی در دوران کرونا بود

شهادت تجلی ایثار و صبوری جامعه پزشکی در دوران کرونا بود

شهردار کاشان در این یادمان که در فضای باز و سنتی فرهنگسرای علامه فیض کاشانی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد به زحمات کادر درمان  و معرفی شخصیت شهید فرهاد پرداخت.

سعید ابریشمی‌راد گفت: ما در این مراسم گرد هم آمدیم تا ضمن بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک بتوانیم ادای دینی داشته باشیم به عزیزانی که در خط مقدم درمان در حال مبارزه با کرونا هستند.

وی با بیان اینکه خداوند باری تعالی هیچ مصیبتی رو بدون حکمت رقم نمی‌زند، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا ما از جامعه پزشکی کشور یک تصویر زیبا همراه با ایثار و از خود گذشتگی و صبوری را دیدیم که شهادت غایت این تصویر بود.

شهردار کاشان با تسلیت و تبریک به خانواده دکتر شهید فرهاد بیان کرد: خداوند واژه طبیب را برای خود برگزیده که نشان دهنده تقدس این کسوت است و باید دانست که این مسئولیت‌های خطیر فراتر از شغل محسوب می‌شوند.

سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در نخستین برنامه رسمی در نخستین روز حضور در دارالمومنین، سخنرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تقدیر از خانواده شهید دکتر فرهاد، اجرای کلیپ با محوریت تلاش کادر درمان و معرفی شهید از برنامه‌های این یادمان بود.

همچنین اجرای موسیقی سروش سلامت، اجری گروه سرود مهر ولایت با حضور فرزند شهید، شعرخوانی شاعر بنام کاشانی در وصف سیدالشهداء، ترسیم چهره شهید فرهاد با قلم توانمند هنرمند کاشانی در طول برنامه و اجرای زیبای مجری کاشانی صداوسیمای ایران از دیگر آیتم‌های هنری این برنامه بود که با تلاش فرهنگ‌سرای علامه‌فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان انجام شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات