اهتزاز بیرق عزای حسینی در شش گوشه کاشان

اهتزاز بیرق عزای حسینی در شش گوشه کاشان

محمدرضا خالدی با اشاره به اجرای المان‌ها و فضاسازی محیطی لازم در نقاط مختلف شهر، ریسه‌بندی و نصب نمادهای مختلف سوگواری را یادآور شد و گفت: نصب کتل‌های عزاداری در خیابان‌ شهید رجایی، نصب پرده عظیم مزین به عبارت آشنای عزاداران حسینی در چهارراه آیت‎الله کاشانی برخی از اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برای ماه عزای حسینی بوده است.

وی، رونمایی نقاشی دیواری با موضوع آیین‌های محرم، مهیا کردن محیطی و فضای بصری کارونسرای کاشان با مزین کردن به المان‌ها و نمادهای عزاداری، سیاه پوش کردن سازمان ها و مناطق شهرداری و ساختمان شهرداری، نصب بیلبوردهای متعدد در نقاط مختلف شهر و همچنین دیگر موارد ترویجی در خیابان‌ها و میادین را از دیگر تمهیدات سازمان برای ماه خون و قیام عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان متذکر شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا طرح های بیلبوردها متناسب با حال و هوای محرم امسال و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.

خالدی با یادآوری به کارگیری ظرفیت گرافیک شهری برای ارتقای فضای بصری و محیطی گفت: تلاش شده تا با استفاده از این امکان، ضمن تکیه بر هنر گرافیک و ترکیب مناسب عناصر بصری، از المان‌ها و نمادهای سنتی و آیینی نیز بهره گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات