باید با تجلی ظرفیت عمومی، فرصت طلایی توسعه راوند را مغتنم شمرد

باید با تجلی ظرفیت عمومی، فرصت طلایی توسعه راوند را مغتنم شمرد

حجت‌الاسلام رضا رجبی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های بیست و هفتمین چلچراغ توسعه، با یادآوری بیان رسالت انسان در کره زمین از زبان حضرت صالح(ع) در کلام وحی گفت: ذکر عبارت « هُوَ أَنْشَأَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَكُمْفِيها فَاسْتَغْفِرُوهُ ....» نشان می‌دهد وظیفه انسان به عنوان عصاره و چکیده خلقت در دوران حیات خود آن است که زمین را از نظر ملکی و ملکوتی، ظاهری و باطنی آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاشگران عرصه مدیریت شهری برخود ببالند که در راستای رسالتی قدم برمی‌دارند که بر مبنای خواست و اراده الهی است.

این معتمد ناحیه راوند، با تأکید بر اینکه جریان حقوق و تکلیف دوطرفه است عنوان کرد: همانطور که شهروندان انتظارات، مطالبات و خواسته‌های خویش را از طریق معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی به متولیان شهر منتقل می‌کنند، مدیریت شهری نیز انتظارات و مطالباتی از شهروندان خود دارد.

رجبی، تصریح کرد: زمانی جریان حق و تکالیف با یکدیگر تلاقی و پیوند می‌خورد جریان توسعه و آبادانی رقم می‌خورد به عبارت دیگر زمانی با ویرانی مواجهیم که در میان تکالیف و حقوق توازن معینی برقرار نکنیم و در راستای عمل به وظایف اقدامی انجام ندهیم.

وی، با قدردانی از همراهی مردم دارالولایه راوند در جریان آبادانی این ناحیه، گفت: با این وجود نباید به این حد قانع بود و باید تمام ظرفیت عمومی راوند تجلی کرده و قدر فرصت‌های طلایی دانسته شود.

معتمد ناحیه راوند ضمن تقدیر از تلاش‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، خواستار استفاده از فرصت باقی‌مانده برای رونق و پیشرفت هر چه بیشتر راوند و کاشان بزرگ شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات