تمرکز تمام مدیران و نیروهای شهرداری در این برهه حساس باید بر ارائه خدمات به شهروندان معطوف باشد

تمرکز تمام مدیران و نیروهای شهرداری در این برهه حساس باید بر ارائه خدمات به شهروندان معطوف باشد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، شمشیربند در جلسه شورای اداری شهرداری ساری که صبح شنبه اول شهریورماه 99 برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) به اتفاقات اخیر رخ داده پیرامون مدیریت شهری مرکز استان اشاره کرد و اظهار داشت: هر فرد مسئول عملکرد خودش هست و دستیابی به واقعیت ها نیز مستلزم زمان است بنابراین نباید در این زمینه پیش داوری کرد و به آنها دامن زد.

وی با بیان اینکه ورود دستگاه های نظارتی به امور ادارات امری طبیعی است، تأکید کرد: آنها سوالات و ابهاماتی دارند که باید به پاسخ های روشنی در این زمینه برسند و چیزی که در این میان حائز اهمیت می باشد تداوم تلاش ها و افزون تر کردن آنها برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان شریف ساروی است چرا که همه ما نسبت به این عزیزان تعهد داریم.

شمشیربند با تشکر از تلاش های شهردار ساری و تیم مدیریتی اش در ده ماهه اخیر گفت: مردم منتظر خبرهای خوبی در ماه های پایانی عمر شورای پنجم هستند که از جمله این اخبار می تواند افتتاح پروژه های بزرگ عمرانی نظیر نیروگاه زباله سوز و پل تا پل باشد.

وی در بخش انتهایی سخنانش با ابراز تشکر از معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بابت فضاسازی مناسب در شهر همزمان با فرار رسیدن ماه محرم خاطرنشان کرد: انصافاً به لحاظ فرهنگی به نسبت سال قبل خیلی جلوتر هستیم و بنده شاهدم از امکاناتی که قبلاً استفاده نمی شد امروز به نحو احسن در حال بهره برداری است که خروجی آن در سطح شهر قابل مشاهده می باشد.

عباس رجبی شهرداری ساری:
در ده ماهه اخیر قریب به 250 میلیارد تومان از مطالبات طلبکاران و پیمانکاران را پرداخت کرده ایم

عباس رجبی شهرداری ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری به چیزی جز خدمت صادقانه به شهروندان فکر نمی کند، گفت: در ده ماهی که از مدیریت بنده در این نهاد می گذرد، قریب به 250 میلیارد تومان از بدهی های شهرداری به طلبکاران و پیمانکاران پرداخت شده است که گام بلندی در راستای از بین بردن موانع در جهت پیشبرد اهداف محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات روبنایی همچون آسفالت معابر، پیاده رو سازی و... از جمله وظایف اولیه شهرداری هاست و بابت اجرای آنها نباید منتی بر سر شهروندان گذاشت، تصریح کرد: واحد روابط عمومی و رسانه ما باید بگونه ای اطلاع رسانی کند تا مردم بدانند شهرداری را در چه وضعیتی تحویل گرفته ایم و امروز در کجا قرار داریم.

رجبی توجه به مطالبات بحق شهروندان در جای جای مرکز استان و تلاش همه جانبه در راستای پاسخگویی و رفع مشکلات آنها را بزرگترین مأموریت شهرداری ساری عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده اقتصادی که معیشت اکثریت مردم را تحت تأثیر قرار داده هرگز نمی خواهیم پروژه هایی را اجرا کنیم که بار مالی روی دوش شهروندان بگذارد و لذا ضمن توجه به این نکته اساسی و مهم که این برهه از زمان جایی برای هزینه تراشی ندارد باید به گونه ای مدیریت شود که با کم ترین هزینه بیشترین بهره برداری از اقدامات و برنامه ها صورت پذیرد.

وی با اشاره به ورود دستگاه های امنیتی و قضایی در زمینه برخورد با تخلفات مالی در مدیریت شهری ساری اذعان داشت: در مجموعه شهرداری ساری نیروهای با شرافت و با اصالت فراوانی حضور دارند که امیدوارم افکار عمومی حساب این خادمان صدیق را از سایرین جدا کنند.

شهردار ساری در پایان بر افزایش نظارت مدیران بر عملکرد زیر مجموعه ها به منظور کاهش تخلفات اداری تأکید کرد.





لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات