بازدید دادستان عمومی و...

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از حوزه مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد – در بازدید محمد رضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و محمد حسین رحیمی زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد و سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان که علی سلمانی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و محمد مرزبان سرپرست حوزه مهندسی و ایمنی ترافیک نیز حضور داشتند، از عملکرد حوزه مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک و همچنین نحوه بهره ­برداری از سامانه­ های هوشمند در مرکز کنترل ترافیک بازدید بعمل آمد.

شایان ذکر است سامانه ­های نظارت تصویری، دوربین­های ثبت تخلف، تقاطعات هوشمند، سیستم­های صوتی، تابلوهای اعلام وضعیت ترافیک ( VMS ) و سامانه پیامکی از جمله سامانه­ های مورد استفاده در کنترل ترافیک شهرداری یزد می­باشند.

در این مرکز کلیه سازمان های مرتبط با مقوله ترافیک شهری نظیر شهرداری، راهور، آتشنشانی، نیروی انتظامی، حمل و نقل بار و مسافر و.... فعالیت داشته و با بهره ­گیری از سامانه­ های هوشمند نسبت به افزایش ایمنی و کنترل جریان ترافیک اقدام می­نماید.

گفتنی است در پایان این نشست از تلاش های صورت گرفته شهرداری در راستای روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات تقدیر و تشکر گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات