بیانیه سازمان حفاظت محیط زیست در هفته دولت

بیانیه سازمان حفاظت محیط زیست در هفته دولت

هفته دولت، فرصتی شایسته است که با پشتوانه عظیم مردم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف اتخاذ شود، تا توسعه پایدار و آبادانی کشور، با برنامه ریزی اصولی، تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و لحاظ کردن ملاحظات زیست محیطی، همراه با جهشی چشمگیر محقق شود.


به گزارش«پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال که به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده، از این رو ضروری و مغتنم است، تا مسیر پیش روی دولت‌های برآمده از انقلاب اسلامی را یادآوری و برای نسل کنونی روشن کند. دشمنان انقلاب با هدف انحراف آموزه‌های انقلاب اسلامی و به‌کارگیری عوامل سرسپرده، هر ترفندی را برای براندازی و ایجاد اخلال در روند رو به رشد انقلاب به‌کار گرفته و حیله گرانه به حذف بسیاری از خدمتگزاران انقلاب اسلامی مبادرت کرده‌اند.


هفته دولت که به حرمت دو یار صدیق و همسنگر، شهیدان رجایی و باهنر نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای مرور آرمان ها و اهداف والای جمهوری اسلامی است، نظامی که با تلاش‌های دلسوختگانش بر اوراق زرین تاریخ جهان به یادگار ثبت شد.


متأسفانه، هنوز هم آتش کینه استثمارگران جهانی، برای تسلیم و نابودی این مرز و بوم فروکش نکرده و همانند گذشته، کشور عزیز ما را با تحریم، تهدید و ادامه ترورها (نظیر شهادت سردار دل‌ها - شهید سرلشگر سلیمانی) نشانه می‌روند.


هفته دولت، فرصتی شایسته است که ضمن تأسی به این اسوه های مقاومت و شهادت، و با ایمان، خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودها، منویات و نصایح دشمن شکن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقابل این تاریک اندیشان مقاومت کرده، با پشتوانه عظیم مردم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف و صبور ایران، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف اتخاذ شود، تا توسعه پایدار و آبادانی کشور، با برنامه ریزی اصولی، تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و لحاظ کردن ملاحظات زیست محیطی، همراه با جهشی چشمگیر محقق شود.


لذا، از آنجاکه طبق اصل پنجاهم قانون اساسی، حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی و برای همه مردم حیاتی است، ضمن استمداد از تمامی اقشار محترم جامعه و جلب همکاری، حمایت و توجه ویژه مسئولان و دولتمردان پرتلاش، امیدواریم که ایران عزیز و زیبا را برای نسل های آینده، سرزمینی قابل سکونت و آرامش بخش نگاه داریم.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات