اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ ارائه  80 درصد از خدمات شهرداری به صورت الکترونیک

اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ ارائه 80 درصد از خدمات شهرداری به صورت الکترونیک

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: 80 درصد از خدمات و امورات شهرداری به صورت الکترونیک ارائه می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به سلامت اداری و مبارزه با فساد، عنوان کرد: در این خصوص کمیته سلامت اداری در شهرداری  تشکیل یافته و این که اولین قدم در سلامت اداری، مقوله شفاف سازی ضوابط و مقرارت مربوط به هر دستگاه است که هر چقدر ضوابط و مقرارات شفاف باشد به همان اندازه بهتر سلامت اداری تحقق می یابد.
وی با بیان اینکه با کاهش بروکراسی اداری به سمت سلامت اداری گام بر می داریم، بیان کرد: تقویت سیستم های نظارتی از آیتم های تحقق سلامت اداری است و در این خصوص شهرداری سیستم های نظارتی و کنترل در سازمان ها را افزایش داده است.
عدل دوست با اشاره به مکانیزه کردن امور اداری در رسیدن به سلامت اداری، اظهار کرد: در حال حاضر 80 درصد از امورات شهرداری بصورت الکترونیک انجام می شود  و در این راستا نیزسیستم یکپارچه شهرسازی راه اندازی شده است .
وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری پرسنل درراستای تحقق سلامت اداری با برگزاری کلاس های آموزشی صورت گرفته است، بیان کرد: شهروندان نیز با برگزاری یک سری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی در این خصوص با حقوق شهروندی آشنا شده اند و  هر چقدر شهروندان با حقوق خود آشنا شوند، سلامت اداری تحقق یافته است .
قائم مقام شهردار ارومیه مشارکت شهروندان در اداره کرد شهر را از مسایل مهم در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: این مشارکت زمانی تحقق می یابد که مردم به مسئولان اعتماد داشته باشند.
وی اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: اعتماد زمانی تحقق می یابد که شفافیت در امور، ضوابط و مقرارات باشد و اینکه شهروندان را با حقوق شهروندی آشنا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات