تشکیل کارگروه ویژه اصلاح روند بررسی طرح مدیریت شهری در مجلس/تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تصویب شد

تشکیل کارگروه ویژه اصلاح روند بررسی طرح مدیریت شهری در مجلس/تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تصویب شد

در یکصد و هشتمین نشست شهرداران کلانشهرهای ایران بصورت ویدیو کنفرانس با ریاست پیروز حناچی شهردار تهران، موضوع اصلاح روند بررسی مدیریت طرح مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی از طریق ایجاد کارگروه ویژه مورد تاکید قرار گرفت .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ساماندهی و به ‌روزرسانی نیروی انسانی شهرداری ها از دیگر موضوعات مهم بود که شهرداران کلانشهرها هر کدام نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
رئیس مجمع شهرداران کلانشهرها با بیان اینکه اخیراً مکاتبه با وزیر محترم کشور مبنی بر درخواست مساعدت برای حل مشکلات قانونی و اجرایی تامین نیروی انسانی شهرداری ها صورت گرفته است اظهار کرد : با توجه به مسئولیت مشترک وزارت کشور و سازمان بازرسی در امور نظارت بر شهرداری ها و با توجه به وجوه مشترک موضوع منابع انسانی در کلیه شهرداری‌های  به نظر می‌رسد اقدامات قضایی و بازدارنده بدون در نظر گرفتن علت و علل به کارگیری نیروی انسانی برای پیشبرد وظایف و مسئولیت‌های قانونی سازمان بوده است.
وی عنوان کرد:  امیدواریم تا در جلسه مشترک که با حضور وزیر محترم کشور و همچنین ریاست محترم سازمان بازرسی تشکیل می‌شود نظرات کمیته کارشناسی بررسی و تصمیم لازم در این خصوص اتخاذ گردد.
در پایان این نشست با توجه به ماموریت کلان و استراتژیک درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری و نیز توجه به مقوله شهر هوشمند تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مورد تصویب اعضای مجمع شهرداران کلانشهرها قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات