پارکینگ مکانیزه باغ ملی به روزرسانی شد

پارکینگ مکانیزه باغ ملی به روزرسانی شد

پارکینگ مکانیزه باغ ملی به روزرسانی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی اسدی، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد امروز در مراسم اتمام عملیات به روزرسانی و بهره برداری مجدد از پارکینگ مکانیزه باغ ملی که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: سال ۹۷ یکی از معضلات در حوزه ترافیکی مربوط به پارکینگ های مکانیزه بود که نسبت به ایمنی و کارکرد آن ها دغدغه های بسیاری وجود داشت.
وی افزود: برای رفع این دغدغه ها و تعیین تکلیف پارکینگ های مکانیزه جلسات زیادی برگزار و مقررشد این پارکینگ ها به روز رسانی شوند.
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با بیان این که در مرحله اول و به صورت پایلوت پارکینگ مکانیزه باغ ملی سال گذشته برای به روز رسانی به یک شرکت داخلی واگذار شد، بیان کرد: اکنون این پارکینگ با هزینه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعمیراساسی، ایمن سازی و به روز رسانی شده است.
اسدی خاطرنشان کرد: پیش از این پارکینگ های مکانیزه نقشه های مورد نیاز و استانداردهای لازم را نداشت که با به روز رسانی اولین پارکینگ مکانیزه این نقشه ها تهیه و استانداردهای لازم نیز موردتوجه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: اکنون با این تکنولوژی که ۹۵ درصد آن داخلی است، می توانیم به سمت به روز رسانی سایر پارکینگ های مکانیزه شهر حرکت کنیم که اولین آن پارکینگ مکانیزه تقاطع آزادشهر خواهد بود.
تقدیر از اقدامات عمرانی و ترافیکی مدیریت شهری
درادامه این مراسم مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: خوشبختانه شرکت توسعه ارتباطات ترافکی شهرداری مشهد(الیت) پیشرفت های خوبی در زمینه به روز رسانی پارکینگ های مکانیزه داشته است.
وی افزود: از اقدامات معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز که انصافا پیشرفت های خوبی را در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک شهر ایجاد کرده اند، تشکر می کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات