خانواده بزرگ شهرداری ساری با عزمی راسخ به خدمت صادقانه ادامه خواهد داد.

خانواده بزرگ شهرداری ساری با عزمی راسخ به خدمت صادقانه ادامه خواهد داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران صبح امروز شنبه اول شهریور ماه در جلسه ای که با حضور معاونین شهرداری ، روسای سازمان های تابعه و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد،  با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی به ویژه در سال‌های اخیر که به واسطه تحریم‌های ظالمانه به وجود آمده فشارهای زیادی را به اقتصاد کشور وارد کرد اما این تحریم‌ها وابستگی ما را به بیگانگان کاهش داد.

وی بابیان اینکه این مشکلات دامن‌گیر شهرداری های کشور نیز شده است، افزود: اما این موضوع موجب نمی‌شود که کار شهرداری بر زمین بماند، در همین شرایط این نهاد خدمات رسان برای پاسخگویی به مطالبات شهروندی و توسعه شهر با تکیه‌بر توان و ظرفیت درون سازمانی، تلاش شبانه‌روزی دارد.

شهردار ساری تأکید کرد که با وجود تحریم‌های شدید و تورم اقتصادی ناشی از آن در یک سال اخیر باقدرت و شفافیت به پروژه‌های عمران شهری ورود پیداکرده و در حال تکمیل آن‌ها با تمام توان برای رفاه شهروندان هستیم.

رجبی  افزود: با توجه به شرایط اقتصادی سختی که در کشور با آن مواجه هستیم در 10 ماه اخیر توانستیم بخش بزرگی از بدهی‌های معوقه شهرداری را پرداخت کنیم.

شهردار ساری با تأکید بر اینکه انجام هرگونه عملیات عمرانی، فرهنگی و خدماتی را وظیفه خودمان می‌دانیم و با اعتقاد به همین مهم پروژه‌های مختلفی را در سطح شهر به سرانجام رسانده‌ایم ، تصریح کرد:خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه ماست ، همه ما خادمان این مردم هستیم و هیچ مسئولی نباید در وظیفه خود کوتاهی کند وافرادی که مسئولیت می‌پذیرند به جای وعده باید عملکردهای خود را افزایش دهند.

رجبی تصریح کرد: شهرداری را در شرایطی تحویل گرفتیم که پروژه‌های مسکوت و معطل مانده بدهی‌های فراوان داشت اما برای خدمات‌رسانی به شهروندان بازنماندیم. خانواده بزرگ شهرداری ساری با عزمی راسخ به خدمت صادقانه ادامه خواهد داد.

شهردار ساری بر جديت بيشتر شهرداران مناطق بر خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید كرد و گفت: تا زماني كه بار مسئوليت در شهرداري را بر عهده‌داریم، همه در برابر شهروندان مسئوليم.

وی ادامه داد: فعالیتمان را هرروز محکم‌تر از روز قبل ادامه می‌دهیم؛ معتقدیم رضایتمندی شهروندان شرط مهم برای خدمات‌رسانی است.

رجبی اتمام پروژه های در دست اجرا را در شمار اولویت‌های شهرداری برشمرد و گفت: شهرداران مناطق و سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری در راستای زیباسازی سیمای شهری و توسعه فضای سبز تلاش کنند؛ تحقق این امر شادابی و نشاط مردم را به همراه  دارد.

وی بابیان اینکه مشکلات و معایب شهری شناسایی و احصاء شود بر خط‌کشی مرغوب معابر شهری، زیباسازی ایستگاه ناوگان عمومی و دیگر خدمات تاکید کرد.

شهردار ساری به پروژه «پل تا پل» حد فاصل پل کابلی شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری در جنوب شرقی ساری  اشاره کرد و گفت:  سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری  عملیات اجرایی این پروژه را در سه شیفت انجام دهد تا درنزدیک ترین زمان مردم ساری شاهد بهره برداری از این پروژه مهم عمرانی و گردشگری در مرکز مازندران باشند.

مدیران در همه شرایط پاسخگوی مطالبات مردم باشند

علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز در ادامه این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)  پاسخگویی به مطالبات شهروندان را از الزامات مناصب مدیریتی دانست و گفت: مدیران باید در هر شرایط پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی به اتفاقات اخیر پیرامون شورای شهر و شهرداری اشاره و تاکید کرد : افرادی که به هر دلیلی مظنون دستگاه قضایی هستند مجرم نیستند بلکه متهم هستند تا احراز جرم از سوی قوه قضائیه باید از هر گونه اتهام و قضاوت نادرست خودداری کنیم ضمن آنکه هر فرد مسئول عملکرد خودش است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده ، شورا و شهرداری همچنان بیشتر از گذشته برای خدمات رسانی به شهروندان تلاش می کنند.

وی با قدردانی از تلاش های عباس رجبی شهردار ساری و تیم مدیریتی مجموعه شهرداری در 10 ماهه اخیر افزود: مردم منتظر خبرهای خوش در ماه های پایانی عمر شورای پنجم هستند که این خبر می تواند بهره برداری دو پروژه مهم پل تا پل و نیروگاه زباله سوز ساری باشد.

شمشیربند همچنین از تلاش های شهرداری برای فضاسازی ماه محرم قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات