بازدید قائم مقام و کارشناسان فنی شرکت آب و فاضلاب استان از سد...

قائم مقام، معاونین و کارشناسان فنی شرکت آب و فاضلاب استان به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های تامین آب شرب شهر اردبیل از سد یامچی و روند اجرایی طرح آبگیرهای شرب بازدید کردند.

نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل در این بازدید گزارش مبسوطی در خصوص برداشت آب با کیفیت از ترازهای بالای سد یامچی و اثرات مطلوب و محسوس آن بر کیفیت آب خام ارسالی از سد به تصفیه خانه آب شرب ارائه کرد.

دکتر تورج مهدیزاده افزود: عملیات اجرایی طرح آبگیرهای شرب سد یامچی با سرعت مضاعف و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی به مرحله بهره برداری رسیده و  با تنظیم زمانبندی مرحله اتصال به خط موجود انتقال به تصفیه خانه، وارد تامین چرخه آب شرب مرکز استان خواهد شد .

رئیس اداره بهره برداری از سد یامچی نیز در این برنامه گزارشی از وضعیت ذخیره سد یامچی و بارجهای شناور و میزان آب تحویلی به تصفیه خانه از شیرخانه و بارجهای شناور ارائه کرد.

مهندس هادی حبیب زاده تصریح کرد: این اداره ضمن هماهنگی کامل با کارگاه آبرسانی جهت پیشبرد اهداف طرح، تمامی تلاشهای خود را جهت اقدامات لازم برای تنظیم جریان در زمان اتصال به خط انتقال و افتتاح پروژه انجام می دهد.

در ادامه این بازدید جلسه ای به منظور زمانبندی مرحله اتصال خط برگشتی با مسئولان آب و فاضلاب استان برگزار شد و سرپرست دستگاه نظارت مهندسین مشاور بندآب ضمن ارائه گزارش، بر برگزاری جلسات مستمر و منظم برای تعیین زمان بهره برداری و زمانبندی اتصال نهایی تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات