افتتاح 75 پروژه و كلنگ زني 15 پروژه بزرگ برقرساني و ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان هيوا لهونيان در تشريح اين خبر گفت: به مناسبت گراميداشت هفته دولت در سال جهش توليد تعداد 90 پروژه در سطح شهرستانهاي تابعه استان كردستان افتتاح مي شود.
لهونيان با اشاره به مبلغ اعتبار اين پروژه ها اذعان داشت: از مجموع پروژه هاي فوق 15 پروژه با اعتبار 101 هزار 135 ميليون ريال كلنگ زني مي شود و 75 پروژه ديگر با اعتباري بالغ بر 263 هزار و 844 ميليون ريال به بهره برداري خواهد رسيد.
وي در ادامه به تلاش شركت براي ارايه برقي مطمئن و پايدار به تمام مشتركان استان اشاره كرد و بيان داشت: عمده اين پروژه ها در بخش هاي مربوط به برق رساني به نقاط مرزي سطح استان، توسعه زير ساخت هاي شبكه اي و بهسازي شبكه هاي فشار متوسط و فشار ضعيف استان است.
لهونيان در همين خصوص گفت: از مجموع پروژه هاي فوق، تعداد 36 پروژه با اعتباري بالغ بر 181 هزار و 759 ميليون ريال در سطح شهر هاي استان و تعداد 54 پروژه از پروژه هاي فوق با اعتباري بالغ بر183 هزار و 220 ميليون ريال در سطح روستاهاي استان كردستان كلنگ زني و يا به بهره برداري مي رسد.
لهونيان در پايان سخنان خود گفت: افتتاح اين پروژه ها همزمان با هفته دولت نشان از رشد و توسعه خدمات رساني به مردم و ارايه برقي مطمئن و پايدار به مشتركان برق است.
لازم به ذكر است بخشي از اين پروژه ها در راستاي كمك به توسعه زير ساخت هاي اقتصادي در سال جهش توليد بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات