آغاز پروژه مجتمع رفاهی پارک صفر آباد و بازگشایی مسیر شرقی ساری در هفته دولت

آغاز پروژه مجتمع رفاهی پارک صفر آباد و بازگشایی مسیر شرقی ساری در هفته دولت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری عباس رجبی شهردار ساری بابیان اینکه هم‌زمان با هفته دولت پروژه مجتمع رفاهی صفرآباد در مرکز مازندران کلنگ زنی می‌شود، اظهار کرد: این پروژه که یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساری بوده است، سال‌ها بدون تکلیف رهاشده بود و اینک با پیگیری شهرداری ساری فعالیت اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اجرای این پروژه را با توجه به اینکه شهرستان ساری از وجود چنین پروژه رفاهی گردشگری مطلوبی محروم بوده، مهم و حیاتی خواند و ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت حدود 10 هکتار که در پنج کیلومتری شهر ساری واقع‌شده است در هفته دولت با حضور استاندار مازندران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی کلنگ زنی می‌شود.

شهردار ساری گفت: احداث هتل، شهربازی، رستوران، دریاچه آبی، سالن ورزشی، پارکینگ، فروشگاه، فضای سبز، سالن همایش و اقامتگاه از کاربری‌های پیش‌بینی‌شده در این پارک تفریحی و گردشگری است.

رجبی افزود: برای احداث این پروژه، اقدامات لازم جهت تملک و نیز تأمین اعتبارات موردنیاز انجام‌شده است.

وی ادامه داد: آیین بازگشایی مسیر شرقی ساری از انتهای بلوار داراب (پل کابلی) تا پل شهید نوری نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری در هفته دولت خواهد بود.

شهردار ساری تصریح کرد: این پروژه به طول 2600 متر و عرض 26/5متر حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران است و از پروژه‌های مهم عمرانی با چشم‌انداز توسعه متوازن است که به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی در دست اجرا است پروژه‌ای که علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

وی تأکید کرد: مجموعه شهرداری ساری باهدف کسب رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمت صادقانه، پروژه‌های مذکور را با تلاش شبانه‌روزی در بازه‌های زمانی تعریف‌شده به سرانجام خواهد رساند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات