آغاز فرآیند نظارت بر عملکرد طرح همیاران آب در خراسان رضوی

آغاز فرآیند نظارت بر عملکرد طرح همیاران آب در خراسان رضوی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، فرآیند نظارت بر عملکرد طرح همیاران آب با حضور کامران داوری، رئیس دبیرخانه دائمی شورای همیاران آب استان خراسان رضوی و نمایندگان رسمی فرمانداری، امور منابع آب، اداره آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، فرمانداری، دانشگاه، تشکل‌های کشاورزی و سمن‌های محیط زیستی از دو شهرستان قوچان و درگز آغاز شد.
داوری، ضمن معرفی چارچوب حکمرانی خوب و مبانی نظری طرح همیاران آب، چارچوب و اهداف آن را در افق زمانی پیش بینی شده تشریح کرد.
رئیس دبیرخانه دائمی شورای همیاران آب استان خراسان رضوی با اشاره به مکانیزم صحت سنجی گزارش و ارزیابی عملکرد طرح عنوان کرد: فرآیند نظارت در بازه‌های زمانی سه ماهه و در سه سطح خوداظهاری، کنترل دفتری و بازدید میدانی صورت می‌گیرد.
وی افزود: در مرحله اول گزارش‌های طرح از دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط دریافت می‌شود، در مرحله دوم بررسی اولیه و جلسات گفتگو به منظور رفع ابهامات برگزار شده و در مرحله سوم که از شهرستان‌ها آغاز و در استان جمع‌بندی می‌شود، اعضای تیم نظارت به صورت میدانی اقدام به صحت سنجی عملکرد خواهند کرد.
داوری اظهار داشت: اعضای تیم نظارت متشکل از نهادهای غیردولتی بوده و یک نماینده از کشاورزان، یک نماینده از سمن‌های آب و محیط زیست و یک نماینده از دانشگاه را شامل می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات