تعادل بخشی تنها نسخه نجات بخش منابع آبی ابرکوه است

تعادل بخشی تنها نسخه نجات بخش منابع آبی ابرکوه است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به این که وضعیت منابع آبی شهرستان ابرکوه به شدت رو به زوال است، گفت: تعادل بخشی تنها نسخه نجات بخش منابع آبی ابرکوه است، بنابراین باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، جلسه شورای حفاظت منابع آب ابرکوه با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد و دیگر اعضا برگزار گردید .

در ابتدای این نشست "محمدکاظمی نسب" فرماندار ابرکوه به بیان وضعیت منابع آبی این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: آبهای زیرزمینی ابرکوه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و باید بیان کرد ابرکوه از نظر منابع آبی در شرایط بحرانی قرار دارد .

وی افزود: با توجه به این که طی دو سال اخیر شرایط بارندگی بهتر شده است اما همچنان نگرانی ها در خصوص منابع آبی پا برجاست و مشکلات آبی به طور کامل رفع نشده است .

فرماندار ابرکوه با اشاره به این که در زمینه حفظ منابع آبی اقدامات شایانی صورت گرفته است، گفت: اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و کم فشار در ابرکوه یکی از اقدامات بی نظیری است به گونه ای که تا کنون بالغ بر ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات