قدردان اقدامات شهرداری تبریز در مقابله با کرونا هستیم

قدردان اقدامات شهرداری تبریز در مقابله با کرونا هستیم

محمدحسین صومی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در گفتگو با خبرنگار شهریار گفت: شهردار و اعضای شورای شهر هر زمان که نیاز باشد، نظرات ما را تأمین می کنند و با همکاری مؤثر خود هیچ گونه تخطی از مصوبات ستاد کرونا را در این مجموعه شاهد نبوده ایم.

او ادامه داد: شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از همان روزهای اول شیوع کرونا عضو ستاد مبارزه با کرونای استانی هستند و بر اساس وظایفی که تقسیم شده بود، در بخش ضدعفونی و گندزدایی معابر با استفاده از تجهیزات  خود شهرداری و مناسب سازی آرامستان وادی رحمت برای متوفیان ناشی از کرونا عملکرد مطلوبی داشتند.

او اضافه کرد: ترس ما این بود که مشکلات روحی و روانی  در اثر فوت و یا تدفین مظلومانه بیماران کرونایی، گریبانگیر جامعه شود و از همان روزهای اول سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در این زمینه عملکرد خوبی داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به درخواست های فعلی ستاد کرونا از شهرداری تبریز عنوان کرد: خواستار کمک به تداوم این همکاری  به خصوص در رابطه با حمل و نقل عمومی که شهرداری هر اندازه مانع گرفتاری افراد در آن حوزه شود، به همان اندازه به سیستم درمانی کمک می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات