بازدید فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور از مجموعه خدمات مجازی سایت دیوار


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، در این بازدید که به دعوت مدیران سایت دیوار انجام گرفت، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور ضمن تشکر از ایده‌پردازان جوان این مجموعه در خصوص راه اندازی این کسب و کار نوین و پر مخاطب، از توجه و حساسیت آنها در جهت اصلاح و حذف مضامین و محتوای مجرمانه در حوزه‌ی خرید و فروش و قاچاق حیوانات و تخلفات مرتبط قدردانی کرد.


سرهنگ محبت خانی با تاکید بر نقش فرهنگ‌سازی در رعایت حقوق محیط زیست و حیوانات افزود: توجه ویژه به سایت دیوار و حجم عظیم مراجعات روزانه جهت استفاده از خدمات این مجموعه، ظرفیت مناسب و پویایی را به وجود آورده که از آن می‌توان در جهت انتقال محتوای سالم و آگاهی بخش در زمینه‌های مختلفی بهره برد که شاید آموزش‌های محیط زیستی یکی از الویت‌ها در این زمینه باشد.


در ادامه، اشکان آرمندهی مدیرعامل سایت دیوار ضمن ابراز خرسندی از همکاری دوجانبه با یگان حفاظت محیط‌زیست کشور در زمینه‌ی ساماندهی و اصلاح دسته بندی کسب و کار مرتبط با حیوانات و محیط زیست در سایت دیوار، با بیان گزارشی از روند اقدامات انجام گرفته در چند ماه گذشته در زمینه تغییرات و ایجاد فیلترهای محتوایی در سایت دیوار، از نهایی شدن این اقدامات تا دو ماه آینده خبر داد.


وی با نمایش و تشریح دستورالعمل قدیمی مورد استفاده در سایت دیوار در خصوص موارد ممنوعه‌ی خرید و فروش حیوانات و مسایل مرتبط با آنها، بر به روز شدن و اصلاح ساختاری این شیوه‌نامه با مشارکت مرکز فوریت‌های سایبری یگان حفاظت محیط زیست و کارشناسان موثق حیات وحش در آینده نزدیک خبر داد.


خاطر نشان می‌کند به جهت رفع دغدغه و نگرانی فعالان و دلسوزان حیوانات، با تاسیس مرکز فوریت‌های سایبری یگان حفاظت محیط زیست کشور در فروردین ماه جاری و در هماهنگی مشترک با پلیس فتای ناجا، بررسی، پایش و ایجاد و اصلاح زیر ساخت فعالیت‌ سایت‌ها و نرم‌افزارهای مرتبط نیز در دستور کار قرار گرفت و این روند با همکاری فعالان این عرصه، همچنان در حال انجام است. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات