اجرای بیش از ۲۸۰۰ متر طول لوله گذاری دفع آبهای سطحی در سال ۹۸

اجرای بیش از ۲۸۰۰ متر طول لوله گذاری دفع آبهای سطحی در سال ۹۸


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید معصومی با بیان این مطلب که این اقدامات پس از شناسایی نقاط آبگیر در مواقع بارندگی به منظور دفع آبهای سطحی انجام شده است، ادامه داد: در بولوار اتحاد ۷۰۴ متر، کانال اراضی شکاری ۱۴۰ متر، کوچه شهید اسکندری وزیرآباد ۸۰ متر، کوچه شهید صیاد جمشیدی در محله سهل آباد ۲۶۰ متر، بولوار شهید سادات ۳۶۰متر، کوچه ۳۵ نصر شرقی ۳۶۰ متر و بولوار ولایت ۲۳۰ متر لوله گذاری انجام شده است و ادامه مسیر در بولوار ولایت با توجه به تخصیص مجدد و اخذ پیمانکار به زودی انجام خواهد شد.
وی گفت: همچنین رهاسازی پساب های خانگی در معابر و کوچه ها توسط برخی از شهروندان باعث ایجاد نارضایتی و تخریب آسفالت در این مسیرها شده است.
معصومی افزود: متاسفانه برخی از شهروندان با رعایت نکردن بهداشت عمومی و رها سازی پساب خانگی، علاوه بر ایجاد مشکلات برای شهروندان باعث تخریب آسفالت و معابر و ایجاد بوی نانطبوع در کوچه ها و معابر شده است.
شهردار منطقه هفت شیراز ادامه داد: رهاسازی فاضلاب خانگی در کوچه و خیابان‌های شهر یکی از معضلاتی است که متاسفانه در بعضی از محلات شاهد آن هستیم و برخی از شهروندان حقوق دیگران را زیر پا دگذاشته و اقدام به رهاسازی فاضلاب‌های خانگی خود در معابر عمومی می کنند که امیدواریم با رعایت بهداشت عمومی و عدم رهاسازی پساب خانگی در جدوال و معابر از ایجاد مشکلات جلوگیری کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات