با امضاء تفاهم نامه همکاری...

با امضاء تفاهم نامه همکاری...

شهرداری یزد و فدراسیون ورزش های همگانی در روز دوشنبه سوم شهریور ماه، تفاهم نامه ای را در راستای تحقق بخشیدن به اهداف برنامه ششم توسعه کشور و توسعه ورزش های همگانی با نگاهی عدالت محور و تاثیرگذار امضاءکردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی شهردار و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه ای را در خصوص اهمیت و ضرورت توجه به ایجاد شور و نشاط و شکوفایی ابعاد معنوی، جسمانی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی تمامی اقشار جامعه و با هدف ایجاد زمینه های مناسب همکاری برای توسعه و ارتقاء فعالیت بدنی شهروندان با محوریت شهر فعال و همچنین به اشتراک گذاری دانش، تجارب و منابع مشترک در زمینه شهر فعال امضاء کردند.

مدت اجرای این تفاهم نامه از زمان امضاء و مبادله 2 ماه خواهد بود که پس از انقضای مدت تفاهم نامه با توافق طرفین و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه جهت اجرای فاز اول عملیاتی قابل تمدید خواهد بود.

این مراسم از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، الهه جورابی، محسن عباسی هرفته، ونوس عامری و محسن ابوترابی اعضای شورا، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز حضور داشتند.

شهر فعال شهری است که برای همه سلایق، نیازها، گروه های سنی و سطح فعالیت بدنی، برنامه، خدمت و زیرساخت داشته باشد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات