تماس بیش از 4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در مرداد ماه

تماس بیش از 4 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در مرداد ماه

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع چهار هزار و 172 تماس شهروندان با سامانه 137، دو هزار و 165  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش، 2007  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات