نصب پوستر هفته فرهنگی قزوین بر روی بیش از هزار تاکسی ناوگان تاکسیرانی قزوین

نصب پوستر هفته فرهنگی قزوین بر روی بیش از هزار تاکسی ناوگان تاکسیرانی قزوین

ب ه گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته فرهنگی قزوین که با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش متقارن شده است، تاکسیرانان ناوگان سازمان تاکسیرانی با نصب بیش از هزار پوستر بر روی تاکسی ها، در این حرکت فرهنگی و مذهبی سهیم شدند.

وی اظهارکرد: تاکسیرانان در میان مشاغل گوناگون بیشترین ارتباط چهره به چهره را با شهروندان دارند و به عنوان سفیران فرهنگی شهر محسوب می شوند، با نصب پوستر هفته فرهنگی قزوین که با توجه با تقارن با ایام محرم مزین به شعار لبیک یا حسین است، علاقه خود را به کهن شهر تاریخی و فرهنگی قزوین و امام حسین (ع) و یاران باوفایشان به نمایش درآوردند.

وی در خاتمه افزود: تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین همواره در امور فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی در شهر پیشقدم هستند. که از جمله این اقدامات می توان به جمع آوری کمک برای سیل زدگان ایام نوروز، زلزله کرمانشاه و برپایی ایستگاه های صلواتی در ایستگاه های تاکسی در هنگام سوگواری ها و مناسبت های مذهبی و همچنین برپایی مجلس بزرگداشت به مناسبت شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات