پیام مهندس خرم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

پیام مهندس خرم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان پیامی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهندس احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان پیامی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

هفته دولت نماد اتحاد و همدلی ، یادآور ایثارگری ها ، رشادت ها و تلاش های صادقانه مردان و زنان پاک نهاد این سرزمین پرگهر در راه آبادانی ، استقلال ، آزادی و خدمت به مردم و اعتلای میهن عزیزمان است .

شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر دو چهره همیشه جاودان ، جلوه های اخلاص و ایمان بودند و می بایست اخلاق و کردارشان همواره الهام بخش و الگوی رفتار ما در مسیر تحقق آرمان های انسانی و اخلاقی جامعه باشد.

ما در هر مسئولیتی که هستیم میتوانیم با  برنامه‌ریزی هوشمندانه ، تلاش ، جدیت و بهره گیری از علم و دانش روز و برکت حضور نیروی های جوان دانا و توانا و دلسوز ، برای عزت و اقتدار ، آبادانی و پیشرفت در داخل کشور و در سطح بین الملل گام های موثری برداریم .

ضمن تسلیت بمناسبت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت ، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بویژه کارمندان شریف و پرتلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روز افزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان»
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات