راه‌‌اندازی میز خدمت از سوی بسیج کارمندی استان زنجان در...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان؛ مسئول بسیج کارمندی استان، گفت: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز بسیج کارمندی، 50 میز خدمت جهادی در استان زنجان به ارائه خدمت پرداختند.

ابوالفضل جمشیدی، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز بسیج کارمندی و هفته دولت میز خدمت جهادی در زنجان برپا شد.

وی، خاطرنشان کرد: این برنامه امروزاز ساعت 10:30 در میدان قائم ورودی امورآب شهرستان زنجان برگزار شد.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان ادامه داد: میز خدمت به منظور ارائه خدمات جهادی و رفع مشکلات مردم و مراجعه کنندگان به ادارات برگزار می‌شود که تا کنون نتایج مطلوبی را داشته است.

جمشیدی با بیان اینکه این برنامه به یاد شهید حسین مرتضوی‌‌زاده به عنوان شهید شاخص سال و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، با هدف کارآمدی نظام اداری و با محوریت امید آفرینی برگزار می‌‌شود، افزود: فضای سازی شهر و اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با راه‌اندازی میزهای خدمت در مساجد، محلات، روستاها و حاشیه شهرها از اهداف این برنامه است .

مهندس حسین مهدی نژاد،معاون منابع انسانی،  مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان نیز در جریان بازدید از میز خدمت امورمنابع آب زنجان،اظهارکرد: وظیفه مندی و مسئولیت پذیری محور اصلی موفقیت های شرکت آب منطقه ای زنجان است و در شرایط کنونی نیز باید  با همان مسئولیت پذیری و همچنین تلاش منسجم  و هدفمند، از جهادگران عرصه تولید حمایت کنیم .

مهدی نژاد بر دقت و سرعت در انجام وظایف و فعالیت ها  برای کمک به اقشار مختلف مردم نیز تأکید کرد و خاطر نشان ساخت:همه کارکنان این شرکت، ایثارگران عرصه جنگ اقتصادی هستند و از همه آنان انتظار میرود با همدلی،در مسیر حمایت از تولید و تحقق شعار محوری جهش تولید حرکت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات