هفتمین گردهمایی روسای گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

هفتمین گردهمایی روسای گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت های تابعه مدیریت منابع آب با حضور مدیرعامل و معاونین آب منطقه ای بصورت ویدیو کنفرانس در محل دفتر مدیریت عامل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، جلسه ای در تاریخ سوم شهریورماه با حضور مهندس آقابیگی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و روسای گروه 30 استان همزمان در سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانس در دفتر مدیریت عامل آب منطقه ای برگزار گردید.

در این گردهمایی که علی رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، معاونین، بهنام جابری نسب رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و تعدادی از مدیران و کارشناسان مربوطه حضور داشتند مهندس آقابیگی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد سال 98 دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، تکالیف و دستورات HSE و سایر موارد حوزه تخصصی و پدافند سایبری در سال 99 را برای اعضاء تشریح نمود.

در ادامه، استانهایی از جمله آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در خصوص عملکرد سال 98 خود در حوزه پدافند و HSE به بیان مشکلات ساختاری و اعتبارات مربوطه پرداختند.

در پایان، 12 استان بصورت ویدیو کنفرانس مسائل و مشکلات حوزه مدیریتی خود را مطرح و مهندس آقابیگی راهکارهایی را در این خصوص ارائه نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات